poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Na początek ...

Gdziekolwiek idziesz, idź z całym swoim sercem. - Konfucjusz



Gdziekolwiek idziesz, idź z całym swoim sercem. - Konfucjusz
Nie mam pojęcia dokąd zmierzam. Cały czas szukam pomysłu na siebie ... Czy zastanawialiście się kiedykolwiek co sprawia, iż nasze życie staje się lepsze?

Ostatnio dużo czytałam na temat poszukiwania szczęścia, esencji lepszego bytu na tym świecie. Właśnie tego poszukuje 99% społeczeństwa. Ponoć lekarstwem na szczęście są endorfiny. W ostatnim czasie hormon ten jest wszechobecny, trąbią o nich w mediach, książkach, internecie. To on ma dać mi szczęście... Super, ale ja jestem małym leniuchem i sport w ilości większej niż raz lub dwa w tygodniu to maksimum moich możliwości i chęci. Czekolada, która też uwalnia upragnione endorfiny spowoduje, że mój tyłek powiększy się do rozmiarów nieakceptowalnych. Co zatem robić??

Umysł i ciało .. to dwie rzeczy nad którymi trzeba mocno pracować aby było lepiej. Mówić sobie, że jest dobrze, dostrzegać pozytywy a do tego dbać o naszą fizyczność za pomocą sportu i zdrowej, pysznej kuchni .. hmm czy to wypali?

Żałuję, że moje aktualne życie nie wystarcza mi do bycia w pełni szczęśliwą. Ten blog to pewnego rodzaju eksperyment. Kto wie: może ktoś kiedyś da mi dobrą radę, a co za ty idzie pewnego rodzaju oświecenie?! A może to ja dam komuś możliwość dostrzeżenia lepszej strony życia. Wiem jedno: chcę żyć w zgodzie z samą sobą: zdrowe ciało i zdrowy duch ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz